Jak objednávat

Jak objednávat maso a bezlepkové výrobky na www.globus.cz ?

  1. Přihlaste se ke svému účtu, pokud nejste registrován, proveďte registraci.
  2. Vyberte si hypermarket, kde budete objednávat.
  3. Přečtete si obchodní podmínky
  4. katalogu si vyberte zboží, o které máte zájem a vložte ho do košíku
  5. V košíku nastavte požadované množství. Při objednávání masa nebo uzenin můžete zaškrtnutím políčka „připravit v jednom kuse“ požádat o připravení požadovaného množství v celku nebo v jednom balíčku. Např. při objednání uzeniny 3x500g a zaškrtnutém políčku „připravit v jednom kuse“ Vám bude připraven jeden balíček o celkové hmotnosti 1 x 1500g. Pokud políčko nebude zaškrtnuté, připravíme Vám 3 x 500g.
  6. Zkontrolujte svoje kontaktní údaje, nastavte dobu převzetí Vámi objednaného zboží. Tato doba pro objednání masa a uzenin musí být minimálně 24 hodin po odeslání objednávky. Vyjádřete souhlas s našimi obchodními podmínkami zaškrtnutím příslušného políčka
  7. Bezlepkové  výrobky objednané v sobotu nebo ve svátek budou připraveny k vyzvednutí nejbližší pracovní den.
  8. Pak zkontrolujte objednávku na stránce její rekapitulace a objednávku odešlete.
  9. Následně Vám dorazí potvrzující email se seznamem objednaných položek.
  10. Z emailu si vytiskněte objednávku nebo si opište její číslo. Na základě této objednávky nebo jejího čísla Vám bude maso a bezlepkové výrobky vydány v uvedený čas v hypermarketu, kde jste objednávku učinili.
  11. Výdejní místo pro objednané sýrové dorty je v oddělení lahůdek u pultu se sýry.
  12. Výdejním místem pro kategorie Králíci, DrůbežOstatní jsou hlavní informace na hypermarketu.
  13. Proto, aby jste dostali vždy zboží maximálně čerstvé, je možné u některých kategorií (např. Králíci, DrůbežOstatní)  zboží objednat jen s větším předstihem.

Stavy objednávky:

  • Autorizovaná – zboží pro Vás bude připraveno k odběru. Jakmile bude objednávka naším zaměstnancem autorizovaná, dorazí Vám na Váš email zpráva.
  • Neautorizovaná – z nějakého důvodu není možné Vaši objednávku vyřídit. Např. zboží je nedostupné v požadovaném množství. V tomto případě Vám na email dorazí zpráva s odůvodněním zamítnutí objednávky.
  • Částečně – část Vaší objednávky je rozpracovaná a část je připravena k odběru.

Váš Globus ČR, k. s.



Úvod On line objednávka Jak objednávat


Navigace:




Košík je prázdný.

vybrat další produkt přejít do košíku

košík

přihlášení