Používáme cookies
Nezbytné cookies jsou nepostradatelné pro správné fungování našich stránek, a proto je nelze deaktivovat a pro jejich používání není zapotřebí vašeho souhlasu.

Pokud nám udělíte souhlas, budeme používat i cookies pro analýzu provozu a návštěvnosti a cookies pro personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat využívání těchto dalších druhů cookies můžete v Nastavení cookies.

Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery.

Pro více informací klikněte zde.
Souhlasím s používáním všech cookies Chci jen nezbytné cookies Nastavení cookies

Globus zveřejnil výsledky tendrů na agentury

„Naší firemní politikou je vypisovat výběrová řízení na spolupracující agentury každé tři roky. Na jejich zadání a vyhodnocení jsme spolupracovali s Registrem reklamních agentur a jejich systémem APRAIS,“ řekl k právě uzavřeným tendrům Boris Malý, ředitel marketingu společnosti Globus. „Jako obvykle jsme přípravě tendrů věnovali hodně času a pozornosti – a totéž mohu říct o všech účastnících,“ hodnotí B. Malý průběh výběrových řízení. „I když jsme tendr vypisovali s tím, že může přinést změnu agentur, jsme rádi, že prvenství obhájily naše stávající agentury a prokázaly tak, že i po třech letech spolupráce umějí přijít se zajímavými nápady a inovacemi.“

Tendru na reklamní agenturu se kromě vítězné WMC Grey účastnily ještě agentury TBWA Praha a RUST, v tendru na mediální agenturu soutěžily vedle Zenith Optimedia ještě Mindshare, ACT Europe a Initiative Media. Všem zúčastněným agenturám byly výsledky výběrových řízení již rozeslány.