Používáme cookies
Nezbytné cookies jsou nepostradatelné pro správné fungování našich stránek, a proto je nelze deaktivovat a pro jejich používání není zapotřebí vašeho souhlasu.

Pokud nám udělíte souhlas, budeme používat i cookies pro analýzu provozu a návštěvnosti a cookies pro personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat využívání těchto dalších druhů cookies můžete v Nastavení cookies.

Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery.

Pro více informací klikněte zde.
Souhlasím s používáním všech cookies Chci jen nezbytné cookies Nastavení cookies

V souvislosti s problémy Sazky roste zájem o dobíjení kreditu na pokladnách

„V souvislosti s tím, že mobilní operátoři přestali poskytovat službu dobíjení kreditů mobilních telefonů na terminálech Sazky, došlo od 18. března k až pětinásobnému nárůstu dobíjení kreditu na našich pokladnách,“ říká Boris Malý, ředitel marketingu společnosti Globus. „Vzhledem k tomu, že proces dobití kreditu na pokladně je relativně jednoduchý a rychlý, nezaznamenali jsme kvůli tomu žádné problémy, například prodloužení doby, po kterou zákazníci u pokladen čekají.“

Globus byl v listopadu 2006 prvním maloobchodníkem, který tuto službu ve spolupráci s Global Payments Europe svým zákazníkům nabídl. Kredit bylo možné dobíjet hned od začátku pro všechny tři mobilní operátory působící na našem trhu.

Celý proces dobití je velmi jednoduchý. Během doby, kdy obsluha pokladny počítá položky nákupu, požádá zákazník o dobití kreditu svého mobilního telefonu, a to ve výši 200, 300 nebo 500 Kč. Dobíjené telefonní číslo pak může sám zadat do terminálu a částka je přičtena k položkám nákupu. Celá transakce je nakonec potvrzena odesláním SMS na číslo dobíjeného telefonu. Od potvrzení transakce dobití na terminálu do faktického dobití uběhne pouze několik málo vteřin. Je to tedy jeden z nejrychlejších a nejjednodušších způsobů dobití kreditu, který mohou spotřebitelé v současné době použít.