Používáme cookies
Nezbytné cookies jsou nepostradatelné pro správné fungování našich stránek, a proto je nelze deaktivovat a pro jejich používání není zapotřebí vašeho souhlasu.

Pokud nám udělíte souhlas, budeme používat i cookies pro analýzu provozu a návštěvnosti a cookies pro personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat využívání těchto dalších druhů cookies můžete v Nastavení cookies.

Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery.

Pro více informací klikněte zde.
Souhlasím s používáním všech cookies Chci jen nezbytné cookies Nastavení cookies

Globus zákazníkům: Zlevněte si to, co sami chcete

„V letošním roce jsme zavedli program Ostře měřená cena, v jehož rámci porovnáváme s konkurencí ceny kompletního sortimentu, nikoliv jen vybraných položek. Z naší strany je to další krok k tomu, abychom zákazníkům byli schopní garantovat, že u nás nakoupí skutečně výhodně,“ říká Boris Malý, ředitel marketingu společnosti Globus, a dodává: „Na tento program nyní navazujeme další aktivitou – dáváme zákazníkům možnost, aby si sami určili klíčové výrobky, které bychom měli dále zlevnit.“

Ve dnech 4. až 13. září bude tedy ve všech hypermarketech společnosti Globus probíhat jednoduchá anketa. Zákazníci budou moci u osmi důležitých kategorií zboží (například jogurty, tavené sýry, ovocné džusy, oplatky nebo mražená pizza) zvolit jeden, u něhož pak Globus v akci sníží cenu. Kromě anketních lístků přímo na prodejnách budou moci zájemci využít i hlasování prostřednictvím internetu na www.globus.cz.

„Výsledky ankety našich zákazníků zveřejníme v našem pravidelném letáku a výrobky, u nichž na základě ankety snížíme ceny, budou viditelně označeny logem Vítěz ankety Ostře měřené ceny,“ říká na závěr B. Malý.