Používáme cookies
Nezbytné cookies jsou nepostradatelné pro správné fungování našich stránek, a proto je nelze deaktivovat a pro jejich používání není zapotřebí vašeho souhlasu.

Pokud nám udělíte souhlas, budeme používat i cookies pro analýzu provozu a návštěvnosti a cookies pro personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat využívání těchto dalších druhů cookies můžete v Nastavení cookies.

Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery.

Pro více informací klikněte zde.
Souhlasím s používáním všech cookies Chci jen nezbytné cookies Nastavení cookies

Úsměv za úsměv

Společnost Globus, která v ČR provozuje třináct hypermarketů, se rozhodla netradiční akcí „Úsměv za úsměv“ podpořit komunikaci jedné ze svých silných stránek – kvalitního a ochotného personálu v prodejnách. „V maloobchodě se velmi často mluví o problémech s obsluhou, o chybách personálu, o stížnostech. My jsme ale přesvědčeni, že drtivá většina našich zákazníků je s úrovní obsluhy i s přístupem našich lidí spokojená. Proto jsme se rozhodli dát jim možnost, jak tuto spokojenost dát jednoduše najevo,“ vysvětluje ředitel marketingu Globusu Boris Malý důvody, které k uspořádání akce vedly.

Princip akce je jednoduchý: zákazníci budou v období od 28. srpna do 6. září dostávat od hostesek tři samolepky – „smajlíky“, které mohou během nákupu v Globusu nalepit na připravené tabule v těch odděleních, kde se jim líbilo a kde byli s obsluhou spokojení. Podobný koncept uplatnila v minulých letech v Německu i mateřská společnost Globusu.

Akce „Úsměv za úsměv“ je součástí dlouhodobé strategie Globusu v oblasti personalistiky, která usiluje o to, aby byla společnost vnímána jako žádaný a kvalitní zaměstnavatel. „Naším cílem je povzbudit zaměstnance a názorně jim ukázat, že zákazník si jejich práce váží,“ říká vedoucí personálního odboru Globusu Marie Knotková. „Nejedná se o soutěž mezi jednotlivými odděleními. Jde spíše o to, že většina průzkumů a anket se zabývá tím, co je negativní, co se nedaří, co se zákazníkům nelíbí. Zaměstnanci pak slyší především nejrůznější výtky a upozornění. Tato akce je však od základu jiná. Přáli bychom si, aby zákazníci dali našim zaměstnancům najevo, že sledují jejich práci a dokážou ohodnotit, když je dobře odvedená,“ dodává M. Knotková.