Používáme cookies
Nezbytné cookies jsou nepostradatelné pro správné fungování našich stránek, a proto je nelze deaktivovat a pro jejich používání není zapotřebí vašeho souhlasu.

Pokud nám udělíte souhlas, budeme používat i cookies pro analýzu provozu a návštěvnosti a cookies pro personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat využívání těchto dalších druhů cookies můžete v Nastavení cookies.

Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery.

Pro více informací klikněte zde.
Souhlasím s používáním všech cookies Chci jen nezbytné cookies Nastavení cookies

Globus přichází s rekordními letními výprodeji

„Letošní letní výprodej se bude týkat celkem 15 500 položek zboží ze sortimentu textilu, konfekce, obuvi, sportu a jeans shopu. Počtem zlevněných položek je tento sezónní výprodej největší v historii Globusu v ČR,“ říká Boris Malý, ředitel marketingu společnosti Globus. „Zboží zařazené do letního výprodeje u nás zákazníci nakoupí za ceny o 30 až 70 procent nižší, průměrná výše slevy přitom činí 35 procent. To znamená, že zákazníky vyjde nákup zboží zařazeného do výprodeje průměrně o více než třetinu levněji,“ vysvětluje B. Malý.

Jak už bylo řečeno, slevy mohou dosáhnout až 70 procent: například dámský top tak bude možné koupit za 40 Kč (původní cena 149 Kč), dámské tričko za 55 Kč (původně 199 Kč), dětské tričko za 40 Kč (původně 149 Kč) a dětskou obuv do vody za 25 Kč (původně 99,90 Kč).

Razantní výprodej je součástí dlouhodobé strategie Globusu, který se zejména v poslední době vedle kvality a šíře sortimentu i služeb zaměřuje stále více také na konkurenceschopnost své cenové nabídky. „Lidé se k nám naučili chodit pro kvalitní a čerstvé zboží, my chceme také ukázat, že jim ho umíme nabídnout za dobrou, často i nejnižší cenu. Letní výprodej je pro nás tedy také příležitostí tuto cenovou strategii zákazníkům připomenout,“ říká B. Malý.