Používáme cookies
Nezbytné cookies jsou nepostradatelné pro správné fungování našich stránek, a proto je nelze deaktivovat a pro jejich používání není zapotřebí vašeho souhlasu.

Pokud nám udělíte souhlas, budeme používat i cookies pro analýzu provozu a návštěvnosti a cookies pro personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat využívání těchto dalších druhů cookies můžete v Nastavení cookies.

Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery.

Pro více informací klikněte zde.
Souhlasím s používáním všech cookies Chci jen nezbytné cookies Nastavení cookies

Globus zahajuje výprodej již před Vánoci

„Zahájením rozsáhlého výprodeje sortimentu textilu, konfekce a obuvi chceme zákazníkům umožnit nákup se slevou ještě před vánočními svátky a kompenzovat tak letošní trochu nevánoční počasí, které k nákupům tohoto sortimentu zatím příliš neinspiruje,“ říká k akci Petr Vyhnálek, jednatel společnosti Globus k.s. „Zároveň tento krok vnímáme jako jisté poděkování zákazníkům za přízeň, kterou našim hypermarketům trvale věnují,“ dodává P. Vyhnálek.

Předvánoční výprodej se týká téměř 7700 položek zboží ze sortimentu textilu, konfekce a obuvi. Ceny na zboží v těchto kategoriích půjdou dolů až o sedmdesát procent, pánskou bundu tak například budou moci zákazníci koupit již za 500 Kč, svetry za 270 Kč, kotníkovou dámskou obuv za 650 a třeba set tří kojeneckých body již za 100 Kč. Doposud byly tradicí jen povánoční výprodeje, k nimž přistupuje celá řada obchodníků.

„O našem kroku chceme zákazníky dostatečně informovat, proto jsme k předvánočnímu výprodeji připravili i specializovanou kampaň, která poprvé v historii Globusu v ČR nekomunikuje pouze image společnosti, čerstvost a kvalitu sortimentu, ale právě tuto cenovou akci,“ doplňuje Boris Malý, vedoucí marketingu a firemního rozvoje společnosti Globus. Televizní kampaň poběží od 11. prosince a bude doplněna komunikací přímo v prodejnách Globusu.

Společnost Globus ČR, k.s., provozuje v České republice síť třinácti hypermarketů Globus a hobbymarketů Baumarkt. V hypermarketech Globus zákazníkům nabízí kompletní sortiment potravinářských i nepotravinářských výrobků - přibližně 15 000 druhů zboží v sortimentu potravin a 45 000 druhů zboží nepotravinářského, od elektroniky, přes textil, domácí potřeby, hračky, papír až po CD, sportovní potřeby či autodoplňky. V Baumarktech lze vybírat z nabídky více než 30 000 druhů výrobků pro kutily, zahrádkáře a pro domácnost. Vedle šíře sortimentu klade Globus důraz především na čerstvost nabízených produktů. Specialitou hypermarketů Globus je proto také vlastní uzenářská výroba a vlastní pekárna se širokou nabídkou denně čerstvých výrobků. Kvalitu a čerstvost zboží v hypermarketech Globus opakovaně oceňují zákazníci v průzkumech – Globus tak letos získal již pošesté za sebou titul Top Retailer. Společnost v ČR působí od roku 1996 a zaměstnává více než 6000 lidí. Její loňský obrat činil 23 miliard Kč.