01. 10. 2008
Distribuci letáků bude kontrolovat Incoma
„Investice maloobchodních řetězců do komunikace prostřednictvím neadresných letáků tvoří významnou část marketingových rozpočtů těchto firem. Je tedy logické, že obchodníci mají zájem, aby existoval přehled o tom, nakolik jsou jednotlivé subjekty úspěšné,“ vysvětluje Boris Malý ze společnosti Globus, který zastupuje výběrovou komisi.
Projekt nezávislého měření kvality distribuce neadresných tiskovin poskytne obchodním řetězcům, které se v něm angažují, informace o tom, jak kvalitně a efektivně pracují jednotlivé společnosti, jež distribuci neadresných tiskovin zajišťují. Měřítkem úspěšnosti je přitom procento doručených letáků. „U dalších komunikačních kanálů, jakými jsou televize, rozhlas nebo tištěná média, se podobná srovnání již dlouho pravidelně dělají, pro posuzování efektivity letákové komunikace ale zatím jednotná metodika chyběla,“ dodává Boris Malý.
V následujícím období bude probíhat jednání o uzavření smlouvy se společností Incoma. Cílem všech zainteresovaných je mít vše připraveno na jaře příštího roku.