16. 09. 2008
Globus odstartoval zaměstnaneckou kampaň
Kampaň probíhající až do konce listopadu je založena především na prezentaci benefitů, které společnost Globus svým zaměstnancům nabízí. Jejich nově zpracovaný přehled je k dispozici na internetových stránkách společnosti (www.globus.cz). Kampaň budou doprovázet jak image inzeráty v celostátních médiích, tak reklama v prostředcích hromadné dopravy, řada billboardů a speciální vklady do novin Metro a 24 hodin v Praze, Olomouci a Brně.
„Je to poprvé, co se pouštíme do takto zaměřené náborové kampaně. Byli jsme však k jejímu zorganizování donuceni okolnostmi,“ říká Boris Malý, vedoucí marketingu a firemního rozvoje společnosti Globus. „Práce v maloobchodě a v hypermarketech obzvlášť je považována za náročnou a špatně ohodnocenou, což je velký omyl,“ říká B. Malý a dodává, že Globus se snaží vytvářet pro své zaměstnance kvalitní a důstojné pracovní podmínky a maximálně ohodnotit kvalitu jimi odvedené práce. „Chceme toto téma otevřít a dokázat, že dosud převládající negativní názor na práci v maloobchodě je chybný,“ dodává B. Malý. „Naší prioritou vždy byla a je rychlá a kvalitní obsluha zákazníků. Kampaň nám má kromě jiného pomoci doplnit stavy zaměstnanců před blížící se vánoční nákupní horečkou,“ říká B. Malý. O volných pracovních místech i benefitech, které společnost Globus svým zaměstnancům nabízí, se mohou zájemci informovat nejen na internetových stránkách firmy, kde naleznou i řadu zajímavých informací o jednotlivých pracovních pozicích, ale také prostřednictvím bezplatné Zelené linky (800 241 242). Dlouhodobě se Globus věnuje zaměstnanecké tématice i formou krátkých reportáží na Globus TV, která je dostupná na stránkách www.globus.cz. Případní zájemci tak mohou nahlédnout například do zázemí hypermarketu nebo se dozvědět něco více o různých pracovních pozicích přímo od samotných zaměstnanců.
Společnost Globus ČR, k.s., provozuje v České republice síť třinácti hypermarketů Globus a hobbymarketů Baumarkt. V hypermarketech Globus zákazníkům nabízí kompletní sortiment potravinářských i nepotravinářských výrobků - přibližně 15 000 druhů zboží v sortimentu potravin a 45 000 druhů zboží nepotravinářského, od elektroniky, přes textil, domácí potřeby, hračky, papír až po CD, sportovní potřeby či autodoplňky. V Baumarktech lze vybírat z nabídky více než 30 000 druhů výrobků pro kutily, zahrádkáře a pro domácnost. Vedle šíře sortimentu klade Globus důraz především na čerstvost nabízených produktů. Specialitou hypermarketů Globus je proto také vlastní uzenářská výroba a vlastní pekárna se širokou nabídkou denně čerstvých výrobků. Kvalitu a čerstvost zboží v hypermarketech Globus opakovaně oceňují zákazníci v průzkumech – Globus tak letos získal již pošesté za sebou titul Top Retailer. Společnost v ČR působí od roku 1996 a zaměstnává více než 6000 lidí. Její loňský obrat činil 23 miliard Kč.