Používáme cookies
Nezbytné cookies jsou nepostradatelné pro správné fungování našich stránek, a proto je nelze deaktivovat a pro jejich používání není zapotřebí vašeho souhlasu.

Pokud nám udělíte souhlas, budeme používat i cookies pro analýzu provozu a návštěvnosti a cookies pro personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat využívání těchto dalších druhů cookies můžete v Nastavení cookies.

Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery.

Pro více informací klikněte zde.
Souhlasím s používáním všech cookies Chci jen nezbytné cookies Nastavení cookies

Globus odstartoval zaměstnaneckou kampaň

Kampaň probíhající až do konce listopadu je založena především na prezentaci benefitů, které společnost Globus svým zaměstnancům nabízí. Jejich nově zpracovaný přehled je k dispozici na internetových stránkách společnosti (www.globus.cz). Kampaň budou doprovázet jak image inzeráty v celostátních médiích, tak reklama v prostředcích hromadné dopravy, řada billboardů a speciální vklady do novin Metro a 24 hodin v Praze, Olomouci a Brně.

„Je to poprvé, co se pouštíme do takto zaměřené náborové kampaně. Byli jsme však k jejímu zorganizování donuceni okolnostmi,“ říká Boris Malý, vedoucí marketingu a firemního rozvoje společnosti Globus. „Práce v maloobchodě a v hypermarketech obzvlášť je považována za náročnou a špatně ohodnocenou, což je velký omyl,“ říká B. Malý a dodává, že Globus se snaží vytvářet pro své zaměstnance kvalitní a důstojné pracovní podmínky a maximálně ohodnotit kvalitu jimi odvedené práce. „Chceme toto téma otevřít a dokázat, že dosud převládající negativní názor na práci v maloobchodě je chybný,“ dodává B. Malý. „Naší prioritou vždy byla a je rychlá a kvalitní obsluha zákazníků. Kampaň nám má kromě jiného pomoci doplnit stavy zaměstnanců před blížící se vánoční nákupní horečkou,“ říká B. Malý. O volných pracovních místech i benefitech, které společnost Globus svým zaměstnancům nabízí, se mohou zájemci informovat nejen na internetových stránkách firmy, kde naleznou i řadu zajímavých informací o jednotlivých pracovních pozicích, ale také prostřednictvím bezplatné Zelené linky (800 241 242). Dlouhodobě se Globus věnuje zaměstnanecké tématice i formou krátkých reportáží na Globus TV, která je dostupná na stránkách www.globus.cz. Případní zájemci tak mohou nahlédnout například do zázemí hypermarketu nebo se dozvědět něco více o různých pracovních pozicích přímo od samotných zaměstnanců.

Společnost Globus ČR, k.s., provozuje v České republice síť třinácti hypermarketů Globus a hobbymarketů Baumarkt. V hypermarketech Globus zákazníkům nabízí kompletní sortiment potravinářských i nepotravinářských výrobků - přibližně 15 000 druhů zboží v sortimentu potravin a 45 000 druhů zboží nepotravinářského, od elektroniky, přes textil, domácí potřeby, hračky, papír až po CD, sportovní potřeby či autodoplňky. V Baumarktech lze vybírat z nabídky více než 30 000 druhů výrobků pro kutily, zahrádkáře a pro domácnost. Vedle šíře sortimentu klade Globus důraz především na čerstvost nabízených produktů. Specialitou hypermarketů Globus je proto také vlastní uzenářská výroba a vlastní pekárna se širokou nabídkou denně čerstvých výrobků. Kvalitu a čerstvost zboží v hypermarketech Globus opakovaně oceňují zákazníci v průzkumech – Globus tak letos získal již pošesté za sebou titul Top Retailer. Společnost v ČR působí od roku 1996 a zaměstnává více než 6000 lidí. Její loňský obrat činil 23 miliard Kč.