Používáme cookies
Nezbytné cookies jsou nepostradatelné pro správné fungování našich stránek, a proto je nelze deaktivovat a pro jejich používání není zapotřebí vašeho souhlasu.

Pokud nám udělíte souhlas, budeme používat i cookies pro analýzu provozu a návštěvnosti a cookies pro personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat využívání těchto dalších druhů cookies můžete v Nastavení cookies.

Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery.

Pro více informací klikněte zde.
Souhlasím s používáním všech cookies Chci jen nezbytné cookies Nastavení cookies

Globus se prezentuje novou řadou imageových spotů

Novinkou je skutečnost, že spoty vznikly technologií 3D animace. Vystupuje v nich celkem sedm animovaných zvířat v rolích expertů, podle svých typických schopností – například Sova (expert na ceny) nebo Sysel (expert na sortiment). Od ostatních podobných spotů se liší díky použití unikátní technologie animace srsti. Cílem tohoto postupu je vytvořit dokonalou iluzi pohybujícího se zvířete. Každé zvíře je potaženou “digitální srstí“, která čítala pro všech sedm zvířat celkem 30 524 000 objektů - jednotlivých chloupků. Pro srovnání: dospělý zdravý člověk má cca 100 000 vlasů. To představovalo obrovskou zátěž i pro výpočet, který trval v případě finálních obrázků 63 hodin a v případě testů a odlaďování 144 hodin. Animace trvala asi tři týdny a dělala se tak, aby veškeré pohyby zvířat odpovídaly předem namluvenému komentáři.

Režie a výtvarného konceptu se ujal Michal Žabka, režisér, výtvarník, scénárista a animátor, který za své krátké animované filmy získal již řadu ocenění doma i v zahraničí. Spoty realizovala animační a postprodukční společnost ACE.

Televizní kampaň poběží na TV Nova a je podpořena billboardy, které využívají motivy TV spotu (sova – nízké ceny, krtek – široký sortiment, vlk – čerstvost).

Společnost Globus ČR, k.s., provozuje v České republice síť třinácti hypermarketů Globus a hobbymarketů Baumarkt. V hypermarketech Globus zákazníkům nabízí kompletní sortiment potravinářských i nepotravinářských výrobků - přibližně 15 000 druhů zboží v sortimentu potravin a 45 000 druhů zboží nepotravinářského, od elektroniky, přes textil, domácí potřeby, hračky, papír až po CD, sportovní potřeby či autodoplňky. V Baumarktech lze vybírat z nabídky více než 30 000 druhů výrobků pro kutily, zahrádkáře a pro domácnost. Vedle šíře sortimentu klade Globus důraz především na čerstvost nabízených produktů. Specialitou hypermarketů Globus je proto také vlastní uzenářská výroba a vlastní pekárna se širokou nabídkou denně čerstvých výrobků. Kvalitu a čerstvost zboží v hypermarketech Globus opakovaně oceňují zákazníci v průzkumech – Globus tak letos získal již pošesté za sebou titul Top Retailer. Společnost v ČR působí od roku 1996 a zaměstnává více než 6000 lidí. Její loňský obrat činil 23 miliard Kč.