Reklamace

Ručíme za prvotřídní kvalitu veškerého zboží z Globusu. A pokud by se s vámi zakoupeným výrobkem přece jen něco stalo, bez problémů ho u nás můžete reklamovat.

Jak postupovat při reklamaci?

  1. 1
    Připravte si reklamované zboží spolu s dokladem o platbě nebo záručním listem
  2. 2
    Zboží spolu s dokladem doneste do Informačního centra kteréhokoli hypermarketu Globus
  3. 3
    Převezměte si potvrzení o přijetí reklamace a počkejte na její vyřízení (na místě nebo ve 30denní lhůtě)

Reklamace zboží a služeb se řídí Reklamačním řádem

Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je pro námi prodávané výrobky a poskytované služby věcně příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Česká obchodní inspekce.

Česká obchodní inspekce

Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

coi

formát png
Stáhnout

reklamacni_rad

formát pdf
Stáhnout

Kam dál

Všechny slevy

Prohlédněte si veškeré zlevněné zboží, které pro Vás hypermarket Globus má k dispozici.

Dozvědět se více

Řeznictví

V zázemí každého našeho hypermarketu pro vás denně bouráme čerstvé maso od tuzemských dodavatelů. Podle tradičních postupů z něj na místě připravujeme i uzeniny a další masné výrobky. Díky tomu vám můžeme nabídnout maximální čerstvost a kvalitu.

Dozvědět se více

Café Globus

Naše cukrářky a cukráři vědí, jak na poctivé zákusky. V našich kavárnách si dopřejte chvilku klidu s italskou kávou L'Antico a skutečně čerstvými zákusky nebo obloženými bagetami z naší vlastní výroby. Otevřeno máme po celý den.

Dozvědět se více