Mobilní aplikace plná skvělých vychytávek, které urychlí nákupy
Aplikace ke stažení zdarma v App Store a Google Play
Pro využití aplikace je nutné přihlášení k účtu věrnostního programu Globus Bonus.
Rychlou registraci provedete zde.
Pro výběr peněžních bonusů Globus Bonus účtu je třeba použít plastovou čipovou kartu
vydávanou k registraci na Informacích každého hypermarketu Globus.
Připravte si s předstihem svůj nákupní seznam. Položky aplikace při psaní našeptává nebo si je můžete rovnou skenovat z akčního letáku či z výrobků doma. Podle seznamu pak nakoupíte třeba se Scan&Go.
Věrnostní virtuální kartu máte vždy po ruce, zkontrolujete si své peněžní bonusy, věrnostní řád i účtenky z nákupů. Slevové kupony pak použijete na pokladně přímo z telefonu.
Hledáte konkrétní zboží nebo si nejste si jisti aktuální cenou? Vyhledejte ho podle názvu nebo naskenováním čárového kódu a zkontrolujte jeho aktuální cenu.
Urychlete si nákup a zboží do košíku přidávejte skenováním do aplikace, která sama i odškrtává položky z nákupního seznamu. Na samoobslužných pokladnách Scan&Go pak bezkontaktní nákup uhradíte, jak jste zvyklí.
Prohlédněte si aktuální nabídku akčních produktů, ať víte, které zboží právě nabízíme za výhodnější ceny.
Vyberte si z každodenní nabídky teplých jídel z Restaurace Globus, zvolte čas, kdy si jídlo vyzvednete, a nechte si objednávku připravit našimi kuchaři předem.
Přihlaste se pomocí své Globus Bonus karty. Kdyby se Vám nedařilo naskenovat EAN kód karty, můžete se přihlásit také manuálně pomocí svých přihlašovacích údajů do věrnostního programu Globus Bonus.
Pro plnohodnotné používání aplikace musíte být online. Pokud jste ale zrovna v některém z hypermarketů Globus, jednoduše využijte místní bezplatnou síť Wi-Fi.
Když svému telefonu povolíte využívání polohy pro aplikaci Můj Globus, zboží můžete začít skenovat, kdykoli budete v hypermarketu. V případě, že nemáte polohové služby zapnuté, využijte k zahájení nákupu QR kód, který najdete u vchodu na nákupní plochu nebo na stěně Scan&Go zóny.
Na některých telefonech s operačním systémem Android se můžou vyskytnout problémy se spuštěním funkce Scan&Go. Pokud je zaznamenáte, budeme rádi, když nám je spolu s typem svého telefonu nahlásíte na aplikace@globus.cz. My je pro Vás následně opravíme.
Před zónou Scan&Go naskenujte pomocí aplikace kód pro ukončení nákupu a u samoobslužné pokladny potom svou Globus Bonus kartu. Nákup následně uhradíte, jak jste zvyklí.
Svou kartu v aplikaci můžete použít pro načtení dalších bonusů nebo ukončení a platbu Scan&Go nákupu. Pro platbu peněžními bonusy použijte kartu plastovou.
Globus kartu naleznete ve svém profilu, kam se dostanete pomocí ikonky postavy v pravém horním rohu. Případně klikněte na sekci s informacemi o dosaženém řádu věrnosti. Pokud máte zapnutou GPS a jste v hypermarketu, karta se Vám zobrazí přímo na úvodní obrazovce aplikace.
Ano, v aplikaci najdete všechny své účtenky. Stačí otevřít Menu a vybrat položku Moje účtenky.
Některé z terminálů špatně snímají vybrané typy displejů a mají problém naskenovat čárový kód. Kód snadno načtete ručním skenerem, který najdete vedle každého terminálu.
Čerpání peněžního bonusu je v současné době možné pouze s využitím magnetického proužku na fyzické kartě Globus Bonus. Funkci uplatnění peněžních bonusů plánujeme také do aplikace a hledáme vhodné technologické možnosti.