S objednávkami skrze mobilní aplikaci hypermarkety Globus začaly na podzim, odkdy si mohou lidé jednoduše vybrat a objednat na určitý čas jídlo z jeho restaurací a vyzvednout si ho na k tomu určeném místě. Služba se osvědčila, jen od března si takto zákazníci objednali a vyzvedli 13 tisíc porcí jídel. Brzy bude možné objednat si pomocí aplikace také potraviny z vlastních pekáren a řeznictví Globusu, pilotně se systém zkouší v hypermarketu v Praze Čakovicích. Před nedávnem rozšířil rezervační systém na výběr módního, sportovního, volnočasového zboží, ale také elektra. A ode dneška je možné si ve všech hypermarketech objednat také akční campingové zboží. „Rezervace zboží znamená pro zákazníky zjednodušení nákupu, nemusí si zboží v obchodě vybírat, ale také se nemusí bát, že zboží bude vyprodané, než se do obchodu přijdou. Stačí naklikat rezervaci v mobilu a vyzvednout si ji na informacích,“ řekla Adéla Justová z IT produktového oddělení Globusu, která se podílí na vývoji mobilní aplikace od jejího vzniku. Cestou rezervací akčního zboží by se mohla aplikace ubírat i dál. „Do budoucnosti uvažujeme rozšířit rezervace i u dalšího sezónního zboží,“ vysvětlila Adéla Justová.
Používání mobilní aplikace při nákupech v Globusu oproti roku 2019 vzrostlo o 400 procent a jen za loňský rok to bylo 200 procent. Zákazníci v ní nacházejí užitečného pomocníka, který jim umožňuje bezpečný a rychlý nákup. Využívané jsou všechny její funkce, které zákazníky provází všemi fázemi nákupu v Globusu. Od jeho přípravy pomocí inteligentní funkce nákupního seznamu, který může sdílet celá rodina, přes ověření aktuálních desítky tisíc cen i akční nabídky, až po integrované věrnostní slevové kupony a samotný bezkontaktní nákup pomocí Scan&Go. Aplikace Můj Globus od svých vývojářů dostává další praktické funkcionality prakticky nepřetržitě. Jejich snahu uživatelé na Google Play hodnotí velice vysoko, nyní je to 4,6 z 5 možných hvězd.